2011. szeptember 25., vasárnap

Az első hátizsákom és egy kosár virág

Rendelésre készítettem ezt a hátizsákot nem nagy , de praktikusan elől is van zsebe és ringliket is tetettem bele amibe egy bőrszíjat fűztem.

A virágok is első próbálkozások, de annyira belejöttem, hogy a meskás táskáimhoz ajándékba adom. Van egy varrónő ismerősöm és a héten elmentem hozzá kicsit turkálni a maradékok között, sok szép és különleges organzát találtam azokból is virágok lesznek :-))., majd mutatom azokat is.
A pöttyös egy nagy méretű nadrágszoknya volt amit a kedvenc turkálómban vettem és akkor per pillanat nem tudtam mi lesz belőle, de mostmár meg van a helye.

3 megjegyzés:

  1. A lila é a mellette levő barna virágok a kedvenceim:) A hátizsák is szuper, én még sosem varrtam. A ringlizőt nem nagyon tudtam mire használhatnám, ezért nem vettem, pedig most komplett készlet akciós a tescoba.

    VálaszTörlés
  2. Még mindig nagyon ügyes vagy, Erzsi :) Mindig meg tudsz lepni valami új szépséggel! Ki is tettelek a blogomba kedvencnek! (Még elég kezdetleges, de dolgozom rajta!)

    VálaszTörlés