2011. április 4., hétfő

Nyakláncok



Előljáróban annyit, hogy imádok turkálni mindenfélét / ezzel nem vagyok egyedül :-)/ van Pakson két nagyon jó angol turi ahol bizonyos napokon potom pénzért lehet csúcs dolgokhoz jutni. Anyagból már akkora hegy van itthol, hogyha 1 hónapig folymatosan varrnék akkor is maradna belőle :-). Mostanában rákaptam az övek "gyűjtésére " is a csatokat a fagyöngyöket és esetlegesen a bőrrészeket preferálandó.
Így készült az első képen látható nyaklánc is, a "fánk" része egy öv bújtatója volt a fagyöngyök egy másikról kerültek, a hasítottbőr szalagok egy harmadikról ezeket kombinálva hoztam létre ezt az egyedi darabot. Az utcán biztos nem jön szembe :-).
A másik alapját új darabok képezik, de most ez a forma nagyon megtetszett. Mennek a meskára.

2 megjegyzés:

  1. Szió!

    Nagyon jól sikerült ez a "fánkos" nyaklánc! Meg nem mondtam volna, hogy miből van! Szuper!
    Sok sikert a blogodhoz!!!! Nem olyan nehéz, csak néha sok idő kell hozzá (nekem):)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a bíztatást! :-)

    VálaszTörlés